fredag 7 september 2012

Hattarna, Svenska.


Vit hatt:
Jag heter Gabriella, men kallas Bella.
Jag är född i Lund den 10 maj 1999.
Jag har 2 bröder den ena heter Simon och är 20 år och han andra heter Jerker och är 18 år.
Jag har 1 kanin som heter Pepsi, och 2 undulater som heter Pärlan och Rutger, sedan 1 ödla som heter Muffins.
Jag är lite tjeckisk och dansk.

Gul hatt:
Jag gillar att vara med kompisar och att sitta vid datorn, eller bara ta en bok och läsa, eller 
kolla på film. Jag gillar även att sitta och skriva om mitt eget liv som jag gör till en bok eller så kommer jag på en helt egen identitet som jag börjar skriva om. Visa helger så går jag i skogen med min lufsar grupp också.
På vintern brukar jag åka upp till Hestra och åka skidor, men i år ska jag åka snowboard ;)
Jag ska även börja spela gitarr snart också för jag tänkte börja fixa låtar och bli mer musik inspererad.

Svart hatt: 
Jag hatar folk som ljuger och personer som inte kan hålla saker, eller göra en sak man lovat (Beror på vad isåfall)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar